HTML

PPKE-BTK SzóSz blog

A SzóSzerint Keresztény Közösség, a PPKE-BTK bibliaköre. A diákkör a PPKE Egyetemi Lelkészségének része, és a Magyar Evangéliumi Keresztyén Diákszövetség (MEKDSZ) tagja. Egy mókás egyetemi keresztény közösség napi hírei, csodái, bánatai.

Friss topikok

  • Az Úr íródeákja: @izemize: Az "Isten nevében" nem prófétai önmeghatározás, hanem annak a leszögezése, hogy az Ő cso... (2012.02.18. 23:55) február 15.
  • rapapampam: Az előítéletekről nem tehetünk. Az ítéletes érzésekről, gondolatokról sem, más kérdés, hogy mit ke... (2012.02.08. 08:43) A hajléktalan és a patkány
  • Az0r: 'obein'??? vagy ez csak egy figyelemteszt volt? :) (2011.09.13. 13:33) A Bibliatanulmányozás lényege
  • Az0r: Tetszett. (2010.08.23. 19:18) A Csata
  • Gyogyó: Azt ajánlotta az oldal: "Szólj hozzá!" Nem lehet. (2010.07.18. 19:21) A búcsúzás – Csobánka, 2010

Linkblog

2009.09.03. 23:08 Az Úr íródeákja

Gólyatábor

– Mondjunk áldást az Úrnak!

– Istennek legyen hála!

 

Befejeztük a zsolozsmázást. Ültünk a hazafelé tartó gólyavonaton két folyósó felőli székben, és néztük egymást. Zsófin is látszott, hogy nem akármilyen négy nap van mögötte, én meg egyenesen ki voltam ütve. Csak ültem, és bámultam kifele a fejemből. Azazhogy nem is ültem, inkább úgy elfolytam a székben. Gerincem alakja megközelítette a hiperboláét, lábamat a két széksor közti folyósóra nyújtva próbáltam lazítani.

Egy fiú jött arra. Behúztam a lábam, hogy elférjen.

– Kösz, csak idáig jövök – mondta. Egy üveg sör volt a kezében, és ki tudja mennyi a fejében. Ez kifejezetten befelé forduló, elgondolkozó jelleget kölcsönzött neki. Leguggolt közénk, és beszélni kezdett. – Tudjátok, én nem vagyok az a nagy imádkozós… de most egyik barátom nővére meghalt rákban. A szíve, az agya, meg mindene szétment… És, tudjátok, én nem vagyok az a nagy imádkozós, de a barátom… nagyon megviselte. Tegnap halt meg… És ha van egy kis időtök, kicsit imádkozzatok érte… a lányért meg a fiúért… helyettem… mert… Jó?

Szíven ütött a kérés. Nem tudtam megszólalni, csak biztatóan bólintottam. Megköszönte, és visszament. Elfutotta szememet a könny. Mekkora feladatot bízott ránk a jó Isten… Világítani… És enyhíteni a világ sötétségét… És ez a fiú… Mit ültethetett el benne az Úr, hogy így idejött hozzánk? Mekkora hite lehet, amiről talán nem is tud, amit a világ elfojt benne? Uram, áldd meg kérlek a barátját, és vedd magadhoz a lányt! És ezt a fiút… áldd meg ezerszer! Hogy felismerje, mekkora hitet adtál neki…

 

5 komment

Címkék: gólyatábor feladat imatéma


A bejegyzés trackback címe:

https://szosz.blog.hu/api/trackback/id/tr371358975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Irunien 2009.09.04. 10:01:54

Köszönöm, Misu, hogy megosztottad. Nem is tudtam erről.
Hihetetlen. ...
God is in control.

Filologus 2009.09.04. 23:52:14

szó bent szakad,
szem fennakad
lehelet megszegik.

De tényleg ez igazán szép volt.

Andorin 2009.09.11. 00:46:21

nem tudok újat mondani...
süti beállítások módosítása