HTML

PPKE-BTK SzóSz blog

A SzóSzerint Keresztény Közösség, a PPKE-BTK bibliaköre. A diákkör a PPKE Egyetemi Lelkészségének része, és a Magyar Evangéliumi Keresztyén Diákszövetség (MEKDSZ) tagja. Egy mókás egyetemi keresztény közösség napi hírei, csodái, bánatai.

Friss topikok

  • Az Úr íródeákja: @izemize: Az "Isten nevében" nem prófétai önmeghatározás, hanem annak a leszögezése, hogy az Ő cso... (2012.02.18. 23:55) február 15.
  • rapapampam: Az előítéletekről nem tehetünk. Az ítéletes érzésekről, gondolatokról sem, más kérdés, hogy mit ke... (2012.02.08. 08:43) A hajléktalan és a patkány
  • Az0r: 'obein'??? vagy ez csak egy figyelemteszt volt? :) (2011.09.13. 13:33) A Bibliatanulmányozás lényege
  • Az0r: Tetszett. (2010.08.23. 19:18) A Csata
  • Gyogyó: Azt ajánlotta az oldal: "Szólj hozzá!" Nem lehet. (2010.07.18. 19:21) A búcsúzás – Csobánka, 2010

Linkblog

2010.06.07. 20:18 Az Úr íródeákja

A fogkefe

Vasárnap éjfél.

Illetve hétfő, egy óra.

Egy jó kápolnázás után igen fáradtan, ámde felüdült lélekkel benyitok üres szobámba. Első próbálkozásra felkapcsolom a villanyt. Aztán a fogkefémért nyúlok, majd megpróbálom a levegőben elkapni. Csak annyira tellik, hogy kitérítem eredeti függőleges irányú pályájából, és nem a földön landol, hanem az asztalomon.

Ajjaj… Misukám, ez nem jött össze… nem kaptad el…

Bár… legalább nem esett le.

Kezdek fogat mosni. Közben az iméntieken morfondírozom. Végülis… bőven elég volt, amit sikerült tennem. A koszos föld helyett az asztalra esett. Onnan már könnyű volt felvenni.

Mint régen azon a majálison…

Kint voltunk Blahán, mint mindig.

Fociztunk.

A kapuban álltam, mivel bárhol máshol csak bénáztam volna. Vagy talán védő voltam. Szinte mindegy. Édesapám az ellenfél csapatban játszott. Egyszer úgy hozta a sors, hogy ő rálőtte, én pedig ki akartam fejelni. Közeledett a labda, én pedig tartottam a fejemet, de valahogy lecsúszott. Ahelyett, hogy visszapattant volna a fejemről, enyhén kitért eredeti pályájából, és az alapvonalon ment ki szögletrúgásra jogosítva fel az ellen csapatot.

Meccs után édesapa odajött hozzám, hogy gratuláljon a fejesemhez. Mondtam neki, hogy elég rosszul sikerült, mert lecsúszott. Nevetett. Azt mondta, ekkora hárítást már rég látott. Majd hozzátette, lehet, hogy ha telibe kapom, nem úszom meg agyrázkódás nélkül.

A legjobb volt így.

A legjobb…

Mostanában a mennyei édesapámmal szoktam perlekedni. Nem értem. Látom, hogy zuhan lefelé az az ember, tudom, hogy küld hozzá, de nem tudom elkapni.

Kérdezem az Urat, hogy miért.

Mit nem csinálok jól? Miért nem hallom tisztábban a hangját? Miért nem mondja hangosabban, hogy mit kellene tennem? Miért nem sikerül? Miért?

Aztán mindig kitérő válaszokat kapok. Megköszöni, hogy ennyit megtettem, megnyugtat, hogy nála van az irányítás.

Most a fogkeféből szólt. Azt mondta, nem bírnám el. És hogy így a legjobb.

Pont így.

 

1 komment

Címkék: foci fogkefe édesapa


A bejegyzés trackback címe:

https://szosz.blog.hu/api/trackback/id/tr292063914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az0r 2010.06.07. 22:02:54

keresztények...

miért akarják elkapni azt a rohadt fogkefét?

ja, reflexből, persze. meg mindegy is hogy miért. persze. el kell. (de tényleg :))

de a legrosszabb, mikor elkaptad, aztán kipottyantod a kezedből, hogy most kapjon el az téged, és utána zuhansz te is, mint egy másik fo.ke., és így lehetnétek boldog fogkefék, de lepottyantok. hopsz

nem is voltam fogkefe. mégsem. "összenyomtalak".

és mégsem én lettem gigantikus.
süti beállítások módosítása