HTML

PPKE-BTK SzóSz blog

A SzóSzerint Keresztény Közösség, a PPKE-BTK bibliaköre. A diákkör a PPKE Egyetemi Lelkészségének része, és a Magyar Evangéliumi Keresztyén Diákszövetség (MEKDSZ) tagja. Egy mókás egyetemi keresztény közösség napi hírei, csodái, bánatai.

Friss topikok

  • Az Úr íródeákja: @izemize: Az "Isten nevében" nem prófétai önmeghatározás, hanem annak a leszögezése, hogy az Ő cso... (2012.02.18. 23:55) február 15.
  • rapapampam: Az előítéletekről nem tehetünk. Az ítéletes érzésekről, gondolatokról sem, más kérdés, hogy mit ke... (2012.02.08. 08:43) A hajléktalan és a patkány
  • Az0r: 'obein'??? vagy ez csak egy figyelemteszt volt? :) (2011.09.13. 13:33) A Bibliatanulmányozás lényege
  • Az0r: Tetszett. (2010.08.23. 19:18) A Csata
  • Gyogyó: Azt ajánlotta az oldal: "Szólj hozzá!" Nem lehet. (2010.07.18. 19:21) A búcsúzás – Csobánka, 2010

Linkblog

2008.12.03. 09:46 Andorin

komment

Uram tehozzád futok igen, de jó volt ma reggel is hozzád jönni élő vízre szomjazom a te vizedre. Oltsd a szomjam Uram!

Közelséged, ó mily jó énnékem Uram, tudom, hogy itt vagy közöttünk. Mennyire jó, hogy segítesz felébredni. Hogy rád emelhetem az arcom, és fényed bevilágít!

Kérlek ne menj el tőlem, légy mindig segítségem Uram, ne hagyj el soha. Légy mindig velem. Ha ennyire jó, mikor velem vagy, soha ne menj el. Gyenge vagyok, de segíts, hogy mindig visszataláljak. Hiszen most is olyan jó, hogy itt vagy. Hogy nem vagyok egyedül, mellém rendelted a többieket is, hogy általuk közelebb kerüljek hozzád. Hisz te élsz bennük sokféleképpen!

Úgy kívánlak téged, Istenem igen, kívánlak. Szeretlek minden napon. Kívánom a közelséged, a szereteted, csak téged, ó Uram.  Adj nekem békét, hogy minden napon megláthassalak. Hiszen kívánom a közelséged!

Én pedig szüntelen remélek remélek, mert remény van bennem. Remény,melyet te adtál a szívembe, és amelyet a többiek segítenek feleleveníteni. Milyen jó, hogy itt vannak egyre jobban dícsérlek, hát, ezt te is látod. Mióta ideküldtél, hogy itt világítsak, már tudom, nem egy szál gyertya vagyok. Dícsérem a neved, egyre jobban, mert éltetsz és táplálsz a szereteteddel... 

Ajkam beszéli a te igazságodat mert éltetsz és táplálsz a  szereteteddel és ez által én is jel lehetek. Rajtam keresztül kinyilatkoztatod amit nekem is adsz. Így másoknak hirdethetlek. Segíts, hogy akkor beszéljek, amikor igazán fontos, hogy benned éljen minden szavam.

Hadd legyen most a dalom tudom, annyira nem szép a hangom. DE a dalokat átérzem. És igyekszem napról napra ügyesebben énekelni jó illat oltárodon ez mennyire szép. Oda teszem Uram eléd, ezt a kis hangot. Oda teszem, hadd legyen jó illat. Hadd vonzza oda  többieket a Te színed elé. Imádkozom hozzád a dalokban Jó Uram, érezd az illatot.

Nagyon szeretlek Téged, Jézusom Ott van a falon a képed. Látlak, így könnyebb hozzád imádkoznom. Rád emelem a tekintetem. Figyellek. Érezlek. És nagyon SZERETLEK! 

 

3 komment

Címkék: isten szeretet ima csend szósz hála jelenlét dicsi bizonységtétel


A bejegyzés trackback címe:

https://szosz.blog.hu/api/trackback/id/tr2801098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kurt Wagner 2008.12.03. 11:52:29

Nagyon szép lett.
Azt hiszem ez lett a mai evangéliumon, tényleg egy jól sikerült írás, elég sokat kifejez abból, ahogy most én érzek: köszi Andorin

anne 2008.12.03. 21:52:26

Hát igen, ez a dal nagy kedvencem, sok jó emlék fűződik hozzá.
Nem hiába választottam ma reggelre ezt:)
Örülök, hogy így megihletett,
hihetetlenül érződik belőle Jézus közelsége.

Andorin 2008.12.03. 21:59:06

Istennek legyen hála, hogy reggel nem beadandót írtam hanem ezt. Ujjong a szívem, hogy megérintette a tiéteket!
süti beállítások módosítása