HTML

PPKE-BTK SzóSz blog

A SzóSzerint Keresztény Közösség, a PPKE-BTK bibliaköre. A diákkör a PPKE Egyetemi Lelkészségének része, és a Magyar Evangéliumi Keresztyén Diákszövetség (MEKDSZ) tagja. Egy mókás egyetemi keresztény közösség napi hírei, csodái, bánatai.

Friss topikok

  • Az Úr íródeákja: @izemize: Az "Isten nevében" nem prófétai önmeghatározás, hanem annak a leszögezése, hogy az Ő cso... (2012.02.18. 23:55) február 15.
  • rapapampam: Az előítéletekről nem tehetünk. Az ítéletes érzésekről, gondolatokról sem, más kérdés, hogy mit ke... (2012.02.08. 08:43) A hajléktalan és a patkány
  • Az0r: 'obein'??? vagy ez csak egy figyelemteszt volt? :) (2011.09.13. 13:33) A Bibliatanulmányozás lényege
  • Az0r: Tetszett. (2010.08.23. 19:18) A Csata
  • Gyogyó: Azt ajánlotta az oldal: "Szólj hozzá!" Nem lehet. (2010.07.18. 19:21) A búcsúzás – Csobánka, 2010

Linkblog

2008.09.26. 17:30 Gyogyó

Áldás, békesség!

Szeretettel köszöntök minden blogolvasót, külön tisztelettel a SZÓSZ-os barátaimat!

Azt a feladatot bízták rám (is), hogy írjak valamit a hétfői pinceklub-beli összejövetelről. Akik ismernek, azok tudják, hogy azért vagyok ébreszőóra, mert eddig még egy találkozóra sem érkeztem pontosan, szóval nem tudok mindenről beszámolni, de nagyon megtetszett a blogolás, úgyhogy mégis írok, mégpedig arról, ami eszembe jut.

Naná, hogy a gólyatáborban találkoztam először a SZÓSZ-szal, de akkor annyira el voltam foglalva a (nyolcas) csapattársaimmal, meg az egész tábori forgataggal, hogy nem igazén foglalkoztam vele. Közvetlen kapcsolatba csak a zászló készítésénél kerültünk. Az igedoboz ötlete nagyon tetszett. Aztán egyik este azzal jött oda hozzám az egyik csoporttársam, hogy ő most beszélgetett egy nagyon jót az egyik SZÓSZ-os fiatallal, a vetítés után pedig nem megy bulizni, hanem folytatják. A dolog érdekessége, hogy a lány nem vallásos, mégis úgy érezte, adott neki valamit az a beszélgetés. Nem tudom, melyik fiúval beszélgetett el közületek, de én köszönöm meg neki ezen a helyen. Azt hiszem ez az első lépés a világmisszió felé, amiről a bemutatkozásban is szó van. :)

Tizenegy napja szintén a gép előtt ültem ilyentájt, mikor kaptam egy SMS-t: "16:00szósz stefi pinceklub, gyere!" Nem is mentem, egyenesen rohantam, mert már fél ötöt mutatott a számítógép órája. Pár nappal korábban megbeszéltük Petivel, hogy lenézünk a pinceklubba, de nekem persze kiment a dolog a fejemből. Szerencsére nem késtem le semmiről, az Stefi alagsorában ülő, teát kortyoló társaság nagy szeretettel fogadott és ezt a szeretetet azóta is érzem, akármelyikükkel találkozom. 

Még csak két (fél) alkalmon vettem részt, de azt már megállapítottam, hogy a SZÓSZ nem valami "ortodox dalárda" vagy "kockafejűek szektája", ahogy azt sokan hiszik, hanem nyitott, kedves, jópofa hétköznapi egyetemisták csoportja, akikben van még valami közös, amellett, hogy PÁZMÁNYOSok. Mindannyian hisznek Krisztusban, s bár különböző vallásuk van, ez nem osztja meg őket, csak még szebbé teszi együttléteiket. Már az első hétfőn otthon éreztem magam közöttük, többükkel azóta elég sok időt töltöttem együtt, s egyre jobban megszeretem őket. Különösen a klasszika-filológiásokat. :)

A SZÓSZnak köszönhetően újra megtapasztalhattam, hogy: "Az Istennek útja tökéletes; Az Úrnak beszéde tiszta; Paizsa ő mindeneknek, a kik ő benne bíznak." (2 Sám. 22,31) Köszönöm a Jóistennek, hogy elvezetett hozzátok, remélem, sok együtt eltöltött alkalommal ajándékozzuk meg egymást, jól érezzük magunkat, lélekben épülünk és Isten akaratát teljesíthetjük. A SZÓSZ életének és munkásságának kívánom: "Áldjon meg tégedet az Úr, és őrizzen meg tégedet." (4 Móz. 6,24)

Bátran ajánlom minden érdeklődő és\vagy unatkozó fiatalnak, aki értelmesen szeretné eltölteni szabadidejét: jöjjön töltsön el velünk egy kellemes délutánt! (A viszont ébresztésig!)

2 komment

Címkék: szósz felekezetköziség


A bejegyzés trackback címe:

https://szosz.blog.hu/api/trackback/id/tr59683349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása